perjantai 31. lokakuuta 2014

kuulumisia pitkästä aikaa :)

Heippa taas pitkästä aikaa. Voisin vähän päivittää kuulumisia.

Mulle kuuluu tällä hetkellä ihan hyvää. Syöminen sujuu paremmin kuin pitkään pitkään aikaan ja muutenkin olo on pääasiallisesti ihan suht hyvä. Koulussakin menee ihan hyvin, tykkään edelleen olla siellä ja näin :) On tapahtunut kivoja asioita tän kuukauden aikana mm. Haloo Helsingin keikka ja tulossakin on 3 keikkaa, ensimmäinen viikon päästä sunnuntaina (Hollywood undead<3)

Elämä siis menee aika hyvin tällä hetkellä. Tänään harvennettiin terapiakäyntejä kertaan kahdessa viikossa kun menee niin hyvin ja niin terapia saisi jatkua vähän pidempään (pientä huijausta joo kun käynnit pitäisi käyttää sen kolmen vuoden aikan mutta ei se mitään :D). Tosin terapeutti meinasi perua koko ehdotuksen samantien kun kerroin isommasta itsevihasta joka on nyt jonkun aikaa ollut päällä. Se onkin varmaan ainoa asia mikä huonontaa oloa. Ihan jatkuvasti päässä pyörii vain se, kuinka ruma ja läski olen muiden mielestä ja mietin vain että miten ihmiset ylipäätään pystyy katsomaan mua oksentamatta tai näyttämättä ällötystään.

Mä alan jo olla ihan helvetin kyllästynyt tähän jatkuvaan itsevihaan kun se ei tunnu lähtevän mihinkään. Enkä tiedä miten mä sen saan pois mielestä kun se ei vaan edes vähene. Tä parempi syöminen ei ainakaan edesauta sitä kun tuntuu että vihaan itseäni yhä enemmän mitä enemmän syön.

Okei en halua valittaa siitä sen enempää. Kyllä mä pärjään vaikka itseäni näin paljon vihaankin :)

Ei mulla varmaan mitään muuta kirjoitettavaa ole... En tiedä mitä teen tän blogin kanssa kun en tänne kirjoita paljoa ollenkaan. En tiedä pitäiskö lopettaa vai mitä... No katsotaan mitä mä nyt päätän tän kanssa tehdä :) En haluaisi lopettaa kirjoittamista kun olen  niin kauan sitä kuitenkin jo tehnyt ja siitä on tullut rakas harrastus. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.