perjantai 22. maaliskuuta 2013

Päiväni kuvina

Otin sitten tänään kuvia mun päivästä ja tein niistä postauksen:) hope you like it!


Heräsin siinä yhentoista jälkeen aamulla

                             


     Herättyäni päätin että tänään mä teen muutakin aamupalaa kun keitän kahvia. Joten tein sitten kaurapuuroa






Sitten avasin koneen ja datasin. 



Tännäkösenä oon tällä hengaillut tänään.


Eilen kävin kaupassa ja päätin että mä teen tänään kanasalaattia ja niinhän mä sitten tein sitä:



                                      

Tän näköstä siitä tuli valmiina. Sisältää siis salaattia, kurkkua, kirsikkatomaattia, raejuustoa ja hunajamarinoitua, broilerimausteella maustettua kanaa. Nam.

Kello olikin melkein neljä kun aloin syömään
                                             
                                                      Laitoin siihen jopa salaatinkastiketta! Oli muuten hyvää :P



Sit vähän siivosin! Mun versio siivoomisesta:


Eli kaikki tavarat pois lattialta että saan imuroitua!

Sit taas vähän datailin ja aloin juttelemaan iskän kanssa. Lupasin mennä käymään siellä huomenna. Luvassa pitkä lenkki koiran kanssa. :D Sillä on siis rotweileri


Sit söin vähän välipalaa:) 

                                                                   
                                                                       Ja tiskasin


                                                       Mul on tosi pieni tiskikaappi, ärsyttävää.

Sit pelailin vähän facebookissa. Oon ihan koukussa tohon peliin:D onko mulla kohtalotovereita?


Sit mun alko tekemään mieli suklaata ja mietin kauan et haenko mä vai en, mutta päätin sitten että mähän haen suklaata jos tekee mieli! Tuli vähän kiire, mutta onneksi kauppa on ihan lähellä ja ehdin takaisin ennen kun salkkarit alkoi!
Viltin alle vaan suklaan kanssa kattomaan telkkaria.:)


                                                               

                                                         Sitten oli vuorossa voice of finland


   
Ja nyt katon tässä samalla scary movieta, aivot narikkaan.  Ja koko suklaalevy meni jo:''D mä en osaa syödä säästeliäästi, se on sitten se koko levy kerralla. 





Siinäpä oli mun perus päivä :) Ei ollu mitään menoja joten oleskelin vaan kotona. Toivottavasti tykkäsitte:)

17 kommenttia:

  1. Aww... Tykksäin tästä postauksesta, tee joskus toinenkin :P

    Voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että joku tykkäsi:) Voin tehäkin :P

      Kiitos, sulle myös♥

      Poista
  2. Tää oli tosi kiva postaus !! (:

    VastaaPoista
  3. Heippa! :) Kiva kun laitoit mulle kommenttia. Oon salaa seuraillut sun blogia, mutta en ole saanut ajatusta sopivaan muotoon joten enpä ole mitään kommentoinut.. Mutta nyt tulee hieman (ehkä) epäkorrekti kysymys. About vuosi sitten luin yhtä tytön pitämää blogia (fight for my life) ja jotenkin sain siellä sellaisen mielikuvan että sinä ja hän olisitte jotenkin tunteneet toisenne. Voin olla siis aivan väärässä mutta pakko kysyä. :D Mutta siis, en kysy nyt enempää ettei tule mitään awkward momenttia.

    VastaaPoista
  4. pidin kovasti tästä postauksesta <3

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva nähä miltä sun päivä näyttää :)

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva postaus, tällaisten kautta pääsee aina jotenkin lähemmäs henkilöä blogin takana :) Tsemppiä sinulle ♥

    VastaaPoista
  7. Kiva postaus! Voimia sinne <3

    -V

    VastaaPoista
  8. ihana postaus ja päivä! enemmän noita sulle. :) halauksia!

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.