tiistai 27. joulukuuta 2016

Blogin viimeinen postaus

Mä oon miettinyt tän blogin kohtaloa. Mä en selvästikään kirjoittele tänne enää oikeastaan ollenkaan. Olisiko aika lopettaa tämä blogi. En koe enää halua edes kirjoittaa tänne.

En haluaisi tavallaan lopettaa, olen kuitenkin kirjoittanut blogia vuodesta 2010. Mutta ehkä nyt on aika päästää tästä irti.

Eli toisinsanoen: Tämä on tämän blogin viimeinen postaus. Kiitos kaikille lukiojille, ootte ollut iso tukijoiukko viimevuodet. Toivon kaikkea hyvää lukjoilleni. Mut löytää kylläkin instagramista, sinne mä kirjoitteen kyllä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.