lauantai 24. toukokuuta 2014

I'm so tired being here, supressed by my childish fears

Mä olen jo niin väsynyt tähän pahaan oloon
Mä en jaksaisi enää yhtään ahdistuksen täyttämää iltaa
en yhtäkään ahdistuskohtausta
En yhtään päivää jolloin on jatkuvasti paha olla

Syöminen ei ole ikinä ollut näin vaikeaa yksin
Siitä ei tule mitään, en vain pysty syömään yksin
Tai pystyn vähäsen, mutta se ei pääty hyvin
´
Tuntuu että olen umpikujassa syömisen kanssa, taas kerran
Haluan että tä taistelu vaan loppuu
Mutten uskalla ottaa apua vastaan,
vaan välttelen sitä viimeiseen asti

Tajuan kyllä etten voi jatkaa näin loputtomiin
Enemmin tai myöhemmin tälle on pakko tulla stoppi
Ja tiedän, että mitä pidemmälle tilanne menee,
sitä vaikeampi sitä on pysäyttää

Joten miksen vain ota apua vastaan nyt kun tätä ei ole jatkunut pitkään?
Pelkään vain niin helvetisti, että mitä tapahtuu kun alan syömään
Miten mä kestän sen ahdistuksen

Muutenkin tuntuu etten pärjää tän ahdistuksen kanssa 
Se on kestämätöntä välillä
Silloin tuntuu että keho pettää hetkenä minä hyvänsä
Tekisi mieli huutaa kurkku suorana
mutta ei saa ääntä aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisi
Ei voi muutakun maata sängyssä kippurassa tärisemässä
ja yrittää kestää se järjetön paha olo
ja toivoa että se menisi ohi

Ja kaikki sanoo että
 "soita kun ahdistaa"
Miten mä siinä kellekään soitan kun ahdistus on pahimmillaan?
  en mä silloin saa mitään ääntä ulos
Ja jos saan niin siitä ei mitään selvää saa

äh, oon jo nyt vaan niin kyllästynyt tähän. 



4 kommenttia:

  1. Paljon voimia<3 Jos haluut, voit aina puhua mulle!

    VastaaPoista
  2. Älä nyt luovuta!
    Sä tiedät, ettei syömishäiriö tuo mukanaa mitään hyvää, älä toimi sen mukaan.

    Ja tiiän ton, ''soita kun ahdistaa''....ei silloin vain voi soittaa, ja jos soittaisikin, niin mitä siitä tulisi? mitä kukaan voisi edes sanoa, että se helpottaisi?

    Ja kun alat syömään, mitään pahaa ei tapahdu, jos päätät niin! Ruokaa suuhun, nielaise, ruoka on mahassa ....thats it. Se ei tee sulle mitään pahaa vaan antaa sulle energiaa elää :)

    Paljon voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no kun viimeksi kun söin neljän vrk:n syömättömyyden jälkeen niin ensin oksensin kaiken ja sitten sain kauhean ahdistuskohtauksen :/ Sen takia nyt pelottaa niin paljon yksin syöminen.. Mutta tiedän ettei tästä seuraa mitään hyvää loppujenlopuksi, en vain osaa lopettaa tätä :/

      Ja soittamisessa on just toi että mitä kukaan voi muka sanoa siinä tilanteessa?

      Kiitos! <3

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.