keskiviikko 3. elokuuta 2016

valintoja

Mä en mitenkään ymmärrä että alle kahden viikon päästä pitäisi olla koulussa. hirveä ahdistus kun edes ajattelee asiaa. Ei sillä etten pitäisi kyseisestä alast yms. mutta se työn määrä, en tiedä onko musta siihen. samantien kun päästää ajatuket harhailemaan siihen suuntaan niin alkaa ahdistaa. Hirveeät suorituspaineet, vedin jo yhden vuoden ilman yhtäkään kurssisuoritusta ja hävettää jos en tänäkään vuonna pysty normaaliin koulunkäyntiin. Enkä tiedä missä menee raja että kuinka kauan saan uusia saman vuoden.

Ja sitten, mun pitäisi myös saada päätös tehtyä DKT:sta. En vaan oikeasti osaa päättää. Ei ole periaatteessa mitään kovin hyvää syytä jättää kokeilematta mutta äh. Jollei se sovikaan mulle? Vien jonkun sellaisen paikan ketä olisi hyötynyt kyseisestä terapiamuodosta. Ja jos päätän aloittaa sen, niin miten mä jaksan koulun sen ohella? En tosin vielä tiedä kuinka raskasta kyseinen terapia on mutta vähän epäilyttää kun katsoo kaikkia papereita mitä sieltä oon saanut. Ja tulee hirveä määrä poissaoloja varsinkin keväällä.äh. Ja jos pitäiis valita, koulu vai terapia? mitä sitten teen.  Käytännössä siis vointi vai koulu? Koska en nyt hirveästi ole saanut polikäynneistä hyötyä enkä pääse kelan tukemaan psykoterapiaan kun juuri siellä olin. Ja yksi vaihtoehto on että kävisin vuoden jollain terapeutilla tai jotain sellasta mulle selitettiin että kaupunki maksaa vuoden vielä jos haluan, tietyillä terapeuteilla. Vuosi on vaan hirveän lyhyt aika mulle jos on uusi ihminen, ja samalle terapeutille en halua vaikka kuulemma pääsisin, en vaan koe hyötyväni siitä enää.

Mä en vaan osaa tehdä tämmöisiä päätöksiä. Viikko aikaa päättää DKT:sta enkä edelleen osaa sanoa aloitanko vai en. olisiko parempi vain päättää että pidän välivuoden ja keskityn DKT:hen, vai aloittaa koulu ja DKT molemmat, vai vain koulu ja jättää DKT kokonaan pois? ähhhhh. Ja vielä vaikeamman tästä tekee se fakta että itsetuhoisia ajatuksia on enemmän kuin tarpeeksi, vaikea yrittää tehdä näin kauaskantoisia päätöksiä kun en nää edes kahden viikon päähän realistisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.