tiistai 16. helmikuuta 2016

Mitä sä hait kun sä lähdit tähän sä tiesit kuin sun tulisi käymään

Päätin sit ite lopettaa hoidon kesken mut suostuin siihen et oon osaston kirjoilla vielä 2 viikkoa ja köyn täällä juttelemassa ja hoitokokouksissa. Mun pää ei vaan kestä tätä sairaalassa olemista ja kun oli tarkotus vielä siirtyä kuntoutusosastolle joka olisi tarkoittanut vähintään kuukauden lisää sairaalassa.

En tiedä miten voinnille tapahtuu mutta osasto ei ole auttanut tippaakaan ja mun mielestä normaali elämä auttaisi tällä hetkellä enemmän esim. Syömiseen kun tiän että täällä en vapaaehtoisesti ala syömään kunnolla. Oon nyt viikon verran juonut mehulasillisen lounaalla ja kerran kananpalan ja pari haarukallista salaattia ja siinä onkin mun kuukauden ruuat.

2 kommenttia:

  1. Voi kauhee, miten sä pysyt hengissä tolla ruokavaliolla :( Toivottavasti saat kotona tsempattua, aliravitsemus vaan pahentaa masennusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tässä sitä vielä porskutellaan eikä arvotkaan ole pahemmin mielessä mitä nyt kalium oli alhaalla ja siks oon juonu sitä mehua ja huomenna uudet labrat ja sydänfilmi että kyllä mun somaattistakin puolta pidetään silmällä. Mutta joo tiedän ettei tä mun oloa loppujenlopuksi paranna.

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.