tiistai 28. toukokuuta 2013

Pieni ilmoitus

Tällanen pieni ilmoitusasia. Sain äsken tietää että täältä monta aikuista tietää tän blogin ja on lukenut sitä siitä saakka kun tänne muutin. Tänään ne sitten myönsi sen enkä tiedä mitä mä tän blogin kanssa nyt teen, kävi sama kun edellisellekin blogille eikä oo yhtään sen kivempi olo nyt kun silloinkaan.

Mutta myönnän että kai se ihan hyvä on tavallaan että ne tietää koska sitä vaikeempi tästä on kertoa mitä pidemmälle se jatkuu. Muttei se silti oo kiva tunne enkä kyllä ihan näin sitä tarkottanut kertoa... No onpahan ihmiset sit ajan tasalla mun tilanteesta..
 Mulle ehdotettiin että menisin asumaan hetkeksi sellaselle kampukselle jossa asuis yks tyttö mun lisäksi, niin sillon tulis tehtyä ja syötyä lämmintä ruokaa ja varmaan muutenkin enemmän kuin yksin. Nyt se tuntuu aika hirveeltä ajatukselta mut pitää nyt miettiä muutama päivä.. 
Menin nyt vaan ihan sekasin tosta että mun blogia on taas luettu. Vaikka julkisestihan mä tätä kirjotan. Mutta oli se silti aika shokki.

Ps. Sain rt:lle ajan jo 6.6! Pelkäsin että se menee jonnekin heinäkuulle muttei onneks:) jos siitä nyt ois jotakin apua. Ja toivon ettei se olis kuitenkaan nyt viiminen kerta. 

4 kommenttia:

  1. Mäkin sain jossain välissä tietää, että äiti ja lääkärit ja kaikki kaverit lukee mun blogia. Mutta ne nyt tietää mun elämästäni muutenkin, joten kai mä voin niille mun ajatuksiakin raottaa.. Sen siitä saa kun julkisesti kirjottaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no sen siitä näköjään saa... Mut eipä sitä oikein ajatttele ennenkuin se tapahtuu omalle kohdalle..

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.