torstai 24. huhtikuuta 2014

vittu

Iltaisin en saa ennen kahta unta
aamulla herään viimeistään seitsemältä, enkä saa enää unta

töissä ensimmäiset sanat mitkä kuulen "Ooks käyny ryyppäämässä kun näytät noin väsyneeltä?"
tiskejä pestessä tekisi mieli heittää ne seinään
pitsoja tehdessä tai asiakkaita palvellessa tekisi mieli paeta vessaan piiloon muiden katseilta
aina kun joku edes vilkaisee mua, huudan sisäisesi
"Älä nyt helvetti kato mua! Käänny pois, hyi vittu!"
Sen sijaan että sanoisin sen, hymyilen vain nätisti ja olen reipas

Terapiassa sama juttu, tekee mieli huutaa terapeutille että 
"Käännä se katse nyt jonnekin helvettiin mun rumasta naamasta!"
 "Sä oot jotenkin salaperänen nyt. Mikä on?"
"Hä? Ei oo mitään salaperästä"
kiva kun ahdistus näyttää salaperäisyydeltä
Nauran vain kun pitäisi vastata vaikeisiin kysymyksiin


Hymyileminen tekee kipeää,
kun oikeasti haluaisin romahtaa lattialle itkemään
En jaksa olla reipas ja iloinen ja pärjäävä
Mutta tietenkin mä olen
ainahan mä


ahdistaa vaan kaikki niin helvetisti

2 kommenttia:

  1. Ootko työssäoppimassa vai ihan töissä? mun korvaan kuulostaa että oot aika kovilla :( jos voisit pyytää vaikka vähemmän työtunteja? tai hakee vähän saikkuu. Joka tapauksessa paljon voimia sulle <3 koita jaksaa vaikka nyt selvästi on stressitaso korkeella ja ahdistaa. Kerro vaikka siel terapias ihan suoraa milt tuntuu, jos se helpottais :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. työssäoppimassa :) ja huomenna on viiminen työpäivä et kyl mä pärjään! ja kyl mä terapias siis sanoin siit et ahdista ja stressaa kaikki enkä nuku tai syö kunnol, et kyl se tietää :)

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.