tiistai 15. huhtikuuta 2014

Yksi etappi takana.

Tällanen pikapikapostaus ennen kun lähden töihin.

Mulla oli äsken verkostotapaaminen sh-polilla. Meitä oli siellä yhteensä 7 ihmistä. (minä, tukihenkilö, sossu, hoitaja, lääkärit kummaltakin polilta + Uutena joku uusi työntekijä psyk. polilta, en tiedä miksi se oli tuolla palaverissa. )

Palaveri meni ihan hyvin. Tai tosi hyvin. Mulla nimittäin loppui käynnit siellä! Todettiin että olen niin hyvässä kunnossa fyysisesti (ja psyykkisestikin), ettei noista seurannoita ole mitään hyötyä. Kun siellä just keskitytään fyysiseen puoleen. Mulla jatkuu kuitenkin lääkärikontakti psyk. polilla sekä terapia.

Toki jos tulee joku iso takapakki niin saan soittaa sinne ja saan uuden ajan, mutta jos ei tule tarvetta niin en kuule niistä muutakun kerran. Sain nimittäin verenpainemittarin käyttöön kahdeksi viikoksi koska arvot on vähän korkeita aina polilla jännityksen vuoksi. Sain myös labralähetteen viimeistä kertaa ja sain soittoajan joka on viimeinen tuolta polilta. Hui.

Mitä mieltä mä tästä sitten olen?
Olenhan mä ajatellut noiden käyntien lopettamista mutten ajatellut että ne loppuu näin kerrasta. Mutta ei se mua edes haittaa. En tykännyt käydä sillä uudella hoitajalla, en kokenut että se ymmärsi mua niin hyvin kuin edellinen. Stressasin vain niistä käynneistä ja painosta ja kaikesta. Nyt se on loppu.
Onhan mulla vähän haikea olo, koska kävin mä siellä kuitenkin kolme vuotta. Mutta kaikki loppuu aikanaan :)

En mä koe että olisin täysin terve vielä, mutten enää tarvitse ton polin kontakteja pärjäämiseen. Mä pärjään kyllä terapian avulla.

ps. Mä muutan tän ja ens viikon aikana isompaan kämppään!! Samaan taloon siis, kaks kerrosta alemmas vain. Mutta on siinä uudessa vähän enemmän tilaa :) Puhun tänään opettajan ja työnantajan kanssa saisinko ensi tiistain vapaaksi muuttoa varten kun torstaina pitäisi kämppä olla tip top kun perjantaina muuttaa uusi nuori tähän asuntoon.

nyt pakko lopettaa että ehdin töihinkin :D


8 kommenttia:

  1. ihan mahtavaa hei! :) Pääsin nyt vast lukee nää sun viimeaikaset postaukset ja tuli niin hyvä mieli sun puolesta, oot edistyny aivan järjettömästi! *aplodit seisaaltaan* . Oon vähentänyt blogien lukemista, varsinki sh ja masennuksesta kertovia ( siis niitä joiden kirjottajilla ei mene kauhean hyvin) mutta onneksi tulin lukemaan sun blogia. Itselläni tuntuu että on taas pikkuhiljaa lipsumassa vähän huonompaan suuntaan sh:n & masennuksen kanssa, mutta nää tekstit piristi ja muistutti että ei saa vain luovuttaa ja antaa huonoille päiville tilaa. Kiitos siitä ja onnea edistymisistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos kovasti!:) Ja ihana jos nä sai vähän edes piristymään! Toivon että sullakin alkaa asiat mennä taas paremmin :)

      Poista
  2. Mitämitämitä?? Eksyin blogiisi pitkästä aikaa ja hei mitä täällä näkyy? Oot aivan mahtava <3 näytät mageelta ja kuulostat viisaalta ja vahvalta! Oon susta niin ylpeä!

    VastaaPoista
  3. ..ja ehkä tulee vielä se päivä, kun muutat bloggaaja-nimeksesi found girl <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, sinäpä sen sanoit. sitä kohtihan tässä varmaan ollaan menossa, pikkuhiljaa :)

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.