sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

I stare at my reflection in the mirror. Why am I doing this to myself?

Vittu mä en tiedä mitä mä teen. Miks mä oon näin helvetin tyhmä ja aiheutan itelleni järjetöntä ahdistusta syömällä ihan vitusti? en edes kehtaa sanoa kuinka paljon ja kuinka epäterveellisesti oon syönyt viimeajat.
Mikä mua vaivaa? 
Mä en vittu vaan jaksa tätä ahdistusta tai tätä tilannetta tai tätä kehoa. En jaksa. Pelottaa ihan älyttömästi tuleva reissu sukulaisten luo. Miten mä pystyn olemaan siellä tän kokoisena? En mitenkään hyivittu. En mä voi elää tällasena. oon ällöttävä,kuvottava. 

Voisko mua alkaa oikeasti väsyttämään? En jaksa näitä ajatuksia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.