maanantai 1. heinäkuuta 2013

Lastisreissu

Kävin tänään lastenkodissa kun A pyysi. Alunperin ajattelin ottaa iskään pitkästä aikaa yhteyttä ja käydä mahdollisesti siellä jos sille ois käynyt muttei se oikeen toiminu. En uskaltanut soittaa niin lähetin vaan facebookissa viestiä eikä se oo vieläkään vastannut siihen... En vaan välillä (taino usein) tajua mitä sen päässä liikkuu. Kyllä se on ollut useamman kerran online että ihan varmaan on nähnyt että on tullu viesti kun se on kirjautunut sisään. No ihan sama sitten. Sit meninkin lastenkotiin sen sijasta. Ahdisti mennä kun pelkäsin A:n kyselyjä koska se kysyy hirveen tarkkaan kaikki asiat, tenttaa koko pari-kolme tuntia minkä mä aina oon siellä, kunnes vastaan kunnolla. Ja kun en oo pystyny puhumaan sille rehellisesti ja inhoon valehtelemista niin ei oikeen innostanut sen kyselyt.

Tänään kun se sitten alotti sen kyselyn niin en vaan yksinkertasesti enään jaksanut valehdella vaan myönsin että syömiset menee vähän huonommin kuin miten oon antanut ymmärtää. Se ei tietenkään tykännyt että oon valehdellut tän reilu kolme kuukautta mutta ei se alkanut siitä sen enempää saarnaamaan. "Mutta hyvä että kerroit edes nyt etkä sitten kun oot osastolla" Selvä. Miks sekin on varma että oon kohta osastolla pakkohoitolähetteellä tätä menoa? Entiedä että enkö mä muka ite tajua omaa tilaani. Muttakun mä oon taas normaalipainossa kuitenkin. Vaikkakin myönnän että oon alkanut huomaamaan että mun keho ei ihan kunnossa taida olla, esimerkiks paino nousee puolella kilolla kun syön reilu 1000kaloria ja muutenkin heittelee älyttömästi, lähinnä nyt ylöspäin. Se ei ainakaan auta ahdistusta. Mutta en koe olevani huonossa kunnossa kun paino on ihan normaali. Tainojoo tiän että se myös saattaa laskea nopeasti. Mutta silti. Ja ahdistaa kun A vaan ylireagoi.
. Kai mä jotenkin tajuan miten ne ajattelee mutta ite vaan ajattelen niin erilailla. Oikeesti A ylireagoi. Ja sit se päätti alkaa puhumaan siitä missä mun paino on liikkunu osaston jälkeisenä aikana ennenku muutin. "sen mitä mä tiedän ni se on ollu siinä xx.x:ssä oikeestaan joka kerta." silleen Kiitos kivasti tästä tiedosta. oisin pärjänny ilmanki. "ja se ei todellakaan saa laskee enään yhtään alemmas tosta missä se on tällä hetkellä"ja sit se sanoi että se viettää luultavasti muutaman unettoman yön mun takia. Just tän takia en halunnu kertoa koska tiedin että se vaan huolestuu turhaan.


Nyt väsyttää vitusti pitää mennä nukkumaan. Meni nukahtaminen viiteen. Ei ärsytä ei. Nomut ois varmaa hyvä jos huomen väsyttäis paljon ku meen L:n luo ni ois kiva saada nukuttuu mut uskon kyl et saan paremmin ku yksin:)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentista, arvostan kaikkia sanoja:)♥
Kommentinvalvonta on käytössä joten voit sanoa jos et halua kommenttiasi julkaistavan:)
Vastaan kommentteihin pääasiassa omaan blogiini.